Facebook takmer rok po zmene timeline profilu...
Potom čo facebook ako jedna z najnavštevovanejších a narozšírenejších sietí u nás na Slovensku zmenila svoj timeline profil a použila pritom okrem tradičnej profilovej fotky aj niečo nové, práve tzv. cover photo vyvolala na facebooku veľký bum. Dopomohla tým nielen firmám, ktoré si tak ešte lepšie môžu budovať svoj imidž, jednotlivci zasa majú možnosť ukázať na seba, zviditeľniť svoju osobu vytvorením si originálnych fotiek. Samozrejme tak ako i iné zverejňované obsahy by nemali prezentovať sex, drogy, alkohol, či podnecovať k násiliu. Takéto druhy cover photo bývajú spravidla stiahnuté administrátormi zo sietí.
Dala cover
photo možnosť lepšie sa prezentovať? Niektorým firmám to určite pomohlo, mohli tak
lepšie zaujaťa zviditeľniť sa ale taktiež mohli svoj imidž pokaziť.Ale
hovorí sa, že aj zlá reklama je reklama. Podobným prípadom bola aj nová uvítacia fotka, ktorú prednedávnom dala na
svoj facebook profil RTVS, kde preferuje, zober loptu a nie drogy. Okamžite to
vyvolalo diskusiu a účinok sa minul cieľu .Aj ked mala vyjadrovat nieco ako
sportuj, viac sa hýb a pod. naopak, vypálila negatívne a bola dosť kritizovaná.
Ďalšie veľmi výrazné a zaujímavé cover photo si môžete pozrieť na facebook homepage značiek ako Coca Cola, Starbucks, VÚB Banka, či Minicooper.
Ďalšie veľmi výrazné a zaujímavé cover photo si môžete pozrieť na facebook homepage značiek ako Coca Cola, Starbucks, VÚB Banka, či Minicooper.

Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára