Využitie hernýych prvkov v nehernom prostredi?
Počuli ste už novinke v marketingovom online svete? Donedávna som ani nevdela poriadne, čo znamená pojem gamifikácia. Aj keď sa s ňou dnes stretávame takmer všade, najmä čo sa týka online marketingu. Gamifikáciu by sme mohli definovať ako využitie herných prvkov v nehernom prostredí. O nejakých prvotných náznakoch gamifikácie by sa dalo hovoriť už v minulosti, ale hovorilo sa len o ,,urobme to zábavnejšie" a pod.Takmer 3 miliardy hodín ľudia trávia týždenne hraním hier...
Je to síce štatistický fakt, a keď si to človek preráta, je to naozaj dosť veľa.Ale prečo ľudia hrajú hry? čo ich k tomu vedie? Možno hrajú preto, lebo v hre sa cítia istejšie a majú zo seba lepší pocit ako realite. Svet hry sa im pozdáva viac, sú tu úspešnejší, a môžu si tak lepšie budovať sebavedomie. Niektorí možno naopak, hľadajú len odpočinok, niečo na vybočenie z denného stereotypu.Ako vyrobiť gamifikovaný obsah, ktorý je pútavý zaujme?
Vytvoriť pútavý príbeh gamifikovaného produktu nie je jednoduché a musí byť tiež efektívny. Preto je potrebné po vytvorení obsahu odpovedať si na základné otázky:- musí byť zabezpečený pocit rastu a úspechu,
- je hra prekážkou,
- stupeň odmeny pred postupom,
- je zabezpečený pocit víťazstva?
SCHOPNOSŤ + ČAS = VÍŤAZSTVO = ODMENA
A ako urobiť z reklamy hru? Pokúsilo sa o to viacero firiem, pozrite si video a sami uznajte, či sa im to podarilo..
Ako predviesť výborné zrýchlenie nového Smarta? Zahrajte si s ním hru.


Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára